Pace tuturor

La cinci ani în ajun de revelion nu-mi doream decât o păpuşă. Am primit în schimb un căţel. Jale mare la Buiucani. Căţelul a fost evacuat în 10 minute, timp în care am reuşit să mă ataşez de el, însă păpuşa mult-dorită i-a luat locul. Normal că nu mai avea acelaşi farmec sărbătoarea.

La zece ani vroiam doar pocnitoare sub pernă şi zâmbetul părinţilor de la darurile mele creative. Au fost ambele. A fost cel mai bun revelion.

La cinşpe visam la un geamantan plin cu bănet, ca să-mi cumpăr o casă frumoasă. La douăzeci mi-am cumpărat-o.

La douăzeci şi cinci mi-am dorit un copil. La treizeci când copilul deja îmi spunea – Mami, te iubesc, am hotărât să-mi fac treabă în carieră.

Şi când numai, numai mergeau toate ca unse cu unt,  în viaţă au început să apară tot felul de oameni. Cei care te iubesc şi pentru care vrei să dai tot. Şi cei care te urăsc şi, astfel, te ajută să fii mai bun. Dar astăzi am chef să vorbesc doar de primii. Sunt oameni vechi şi noi, dar care au lăsat o amprentă de neuitat în viaţa mea în anul care trece. Uite  câţiva din ei:

Angela Stafii – un omuleţ plin de energie, idei, răbdare, nerăbdare, gărgăuni şi luciditate în acelaşi timp. O prietenă de suflet care uiţi că îţi este colegă. Iar când îţi aminteşti, se produc ditamai politici pe cultură şi tineret. Un an plin de VICTORii, draga mea!

Ion Grosu m-a convertit în lumea blogerilor, iniţial pasională, fără limite. M-am descoperit şi altfel. Dar hai să recunoaştem, viaţa are atâtea picanterii, pe care peniţa uneori nu poate să le redea. Nici nu trebuie. Lui Ionică să-i meargă cu Guvernul, bloguvernul şi Nadia. Sper păsărelele să nu se supere :).

Inga şi Ştefan Savin – sunt cuplul anului – frumoşi, deştepţi şi dulci. Împreună şi separat. Iar tustrei fac o gaşcă pe cinste :). În care e o plăcere să fii. Mai multe plăceri din astea la anul!

Veronica Midari – prezenţa căreia înduioşează. Disciplinată, corectă, tacticoasă – un melanj perfect pentru a mişca lucrurile din loc. Pentru a-ţi ridica buna dispoziţie. Mult noroc pentru Veronica în anul care vine.

Cornelia Ursu – o combinaţie neverosimilă de gingăşie şi fermitate. Un bun companion de călătorii şi viaţă. Un om care merită tot binele din lume. Şi pe care sper din suflet să-l obţină cât mai curând.

Renata şi Octav Bodorin! Cei mai răbdători prieteni. Cei mai! Tot aşa şi înainte!

Sorin Hadârcă – este unicul cititor adevărat, economist talentat, scriitor pasionat, conducător fără egal.  Este unicul. Aşa şi să rămâi.  La anul şi la mulţi ani!

Urmaţi-vă îndemnul inimii, creaţi, bucuraţi-vă de viaţă, fiţi fericiţi! Ce bine ar fi dacă toată lumea şi-ar găsi pacea în suflet…Dar până una alta, sănătate tuturor!

Acest articol a fost publicat în De gândit și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Pace tuturor

  1. multumesc pentru cuvinte, dar mai mult pentru caldura depusa in ele.
    alaturi…
    pace si ……stii tu 🙂

  2. Veronica zice:

    Onorica, mersi pentru cuvinte calde.
    Eu am un sentiment similar, in viata mea au apart dintr-o data atatea oameni absoluti deosebiti, incat ma simt privilegiata sortii: tu, Sorin, Inga, Radu, Stefan, Dumitru, Igor… Ugis, Astrid, dar si multa alta lume din proiect. Toti personalitati, toti cu universurile lor atat de mari si atat de incarcate, este interesant, exista un suflu de coeziune, dar si de multa individualitate…. dar pacea in suflet o producem tot noi… cred ca prin ceea cum ne ingrijim de aproapele nostru, cum comunicăm şi cum ne construim doritele realităţi împreună cu ei.
    Multi ani, vise ambitioase si realizari pe masura!

  3. LILIANA zice:

    Onorica, trebuia sa dai niste linkuri ca sa-i cunoasca si altii pe cei despre care vorbesti atat de frumos.

Lasă un răspuns

